sâmbătă, 16 aprilie 2011

320



Capac de canal cu emblema municipiului Orăştie.

8 comentarii:

  1. nah pe asta unde l-ai mai gasit? :)) nu am mai vazut,sau poate nu am fost atenta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-a mai tare idee, nu-l mai poate fura nimeni ca se da de gol cand vrea sa-l vanda :)) O idee geniala !

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca: nu ai fost atenta :)
    Ninu: da e frumoasa ideea si mie imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In fata primariei este plin de ele.
    Cu adevarat geniala ideea :-) Stema orasului pe un capac de canal. Prin stema aia este si Biblia, cele 7 turnuri simbolizand cele 7 scaune sasesti ... pe un capac de canal.
    Asta imi aduce aminte de o firma de salubrizare din Bucuresti care a pus pe masinile de salubritate si vidanje emblema regalitatii romanesti "Nihil sine deo".

    Ma opresc aici ca numa' lucruri urate imi trec prin minte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Edilii nostri au idei nastrusnice...In Bucuresti un primar din "seria neagra" are o vocatie estetica pentru piticii de gradina in parcuri si a gasit si variatii interesante cum ar fi cerbul, caprioara, porticele si beculetele colorate aprinse cu orice ocazie (si nu ocaziile ne lipsesc...) Orastienii tin la emblemele locale, ei sunt mai conservatori, doar locurile pe care le pun sunt inedite.
    Vroiam sa te intreb, Calin, daca pentru casa din poza 46 din iulie s-a mai facut ceva de cand a fost achizitionata de acea firma de constructii, de care spuneai in comentariul respectiv... Este o casa frumoasa care merita atentie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acea casă frumoasă a fost doar curaţată de gunoaiele din interior. Aspectul exterior este la fel şi astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea blazonului orasului pe capacele de canal cred ca a fost preluata din Sibiu... Stiu ca acolo s-a mai facut asa ceva si din cate stiu eu, doar pentru centrul vechi al orasului... DAR Sibiul are o arhitectura deosebita in zona respectiva si capacele alea nu "zgarie" la ochi.

    Sa pui astfel de capace langa niste blocuri... Mi se pare ca-s bani irositi de pomana!

    RăspundețiȘtergere