vineri, 8 iulie 2011


"Orăştie 365" a fost un proiect de zi cu zi timp de un an. Pentru că mă simt ataşat de subiect o să reiau oarecum proiectul "Orăştie 365 zile" dar sub altă formă şi sub numele simplu de "Orăştie".
Proiectul "Orăştie" va fi unul de lungă durată, o să adaug pe parcurs (nu zilnic) fotografii singulare dar şi câte o serie de imagini atât din zona şi oraşul Orăştie cât şi din împrejurimi. Lucrez însă la mai multe teme în paralel... cât timp? nu ştiu. E o chestiune de timp şi resurse.
Astfel, dragi prieteni dacă doriţi să ţineţi pasul cu mine... vă aştept pe blogul personal: calinjorza.blogspot.com sau puteţi ajunge la mine prin intermediul Facebook (Calin Jorza).
Toate cele bune!

*update:
- puteţi să vizualizaţi albumele legate de Orăştie pe facebook cu click pe următoarele link-uri:
Orastie 365 - partea 1
Orastie 365 - partea 2
Orastie

9 comentarii:

  1. Bine ai revenit Calin!!!
    Eu nu sunt facebook, dar am sa urmaresc blogul :)
    Poate la toamna reluam discutia despre o eventuala expozitie.
    Pana atunci : spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere.
    Am pus mai sus in postare la update link-uri catre facebook...se pot vizualiza pozele mai bine insa pe blog o sa fie ceva mai multe imagini.
    Aah am uitat sa va zic :) in toamna o sa incep un curs de fotografie care se numeste si scoala de fotografie (nu o sa-mi fie usor datorita resurselor insa abia astept :). Asta nu inseamna ca nu putem relua discutia despre eventuala expozitie.
    Tare multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI!!!
    SE VEDE PASIUNEA.
    CONTINUA SI VEI CASTIGA.
    SE SIMTE UN PIC DE PERIUTA FATA DE OFICIALITATI, DAR PROBABIL CA O SA TREACA. O SA FORMEZI PROPRIUL CARACTER SI VEI VEDEA SI ALTE IMAGINI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc.
    Ma bucur.
    Acum nu-mi pot da seama ce as putea castiga.
    De asemenea nu stiu unde vrei sa bati cu "periuta fata de oficialitati" si cu propriul meu caracter. Eu nu sunt fotograf, tu mai ales ca Anonim nu poti sa ai pretentia sa vezi de la mine alte imagini. Eu nu fac altceva decat sa observ si sa vad, sa simt si sa exprim, sa reactionez si sa interpretez, sa ascult, sa gandesc si sa raspund.

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendide pozele. Mai ales că îmi amintesc de anii când puteam să merg in ZONA Cetăţilor dacice. Mi-am permis sa folosesc câteva din pozele dumneavoastra pentru ilustrarea unor texte din blogul meu, cu indicarea autorului, bineînţeles. Am făcut şi un link la blogul dvs. Dacă vă deranjează, spuneţi-mi, dacă nu, e perfect. Eu oricum nu mai am posibilitatea sa mai ajung pe acolo.
    Cornelius Ionescu
    http://colectii.toateblogurile.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos, ma bucur ca va plac pozele mele. In curand o sa incep oarecum un nou proiect fotografic de durata si care va cuprinde o proprie colecţie de imagini din Parcul Natural Grădiştea Muncelului-Cioclovina (si din zona cetatilor dacice). Nu este nici o problema faptul ca folositi pozele mele pe blogul dumneavoastra, chiar ma bucur mai ales si pentru link. Aveti un blog foarte interesant. Imi pare rau ca nu mai aveti posibilitatea sa ajungeti prin zona cetatilor dacice...daca totusi ajungeti mi-ar face mare placere sa ne vedem. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imotep, te invit incepand cu data de 12 octombrie 2011 la Casa de cultură Orăştie unde alaturi de alti 10 fotografi si cred ca 3 pictori voi expune şi eu un număr de 10 poze făcute în Orăştie şi zona Orăştiei.

    RăspundețiȘtergere
  8. salut Calin, abia acum am vazut mesagiul, foarte multumesc pentru invitatia nominala. imi pare nespus de rau pentru ca am fost in Orastie pana astazi la pranz si nu am stiut. cat tine expozitia? promit sa te sun cand mai vin prin urbea noastra, posibil inceputul lui decembrie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multa placere. poate pe data viitoare :)
    Cu siguranta in decembrie o sa raspund la telefon. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere