joi, 24 februarie 2011

269



Grădiniţa cu program normal, între blocuri pe strada Pricazului.

5 comentarii:

  1. de ce nu s-a fotografiat si dupa gardul gradinitei, sa se vada prin ce noroi vin copii la gradinita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să şti că mi s-a mai spus că fac poze doar la partea frumoasa. Nu ştiu să zic exact de ce fac asta... poate pentru că majoritatea vedem doar partea sordidă a lucrurilor în general.

    Eu am făcut poză şi după gardul de care zici tu, dar am considerat că nu merită pusă pe blog. Poza o poţi vedea aici: http://img340.imageshack.us/img340/3746/dsc0012tb.jpg

    RăspundețiȘtergere
  3. e nr 1 gradinita? si eu am fost aici dar nu stiu de ce retineam ca e nr 4.
    Noroi vedem zilnic..si la propoiu si la figurat deci e bine ca l-ai omis:P

    RăspundețiȘtergere
  4. de cand n-am mai fost in curtea gradinitei...amintiri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ralu: să şti că am şters numărul. Îs dezorientat din aspectul ăsta... am observat recent pe tăbliţa de la mai multe grădiniţe din oraş acelaşi nr. 1

    @ Nico: amintiri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere